2025-2026 Eğitim-Öğretim Yılı Öğrenci Servis Çalıştırma İlanı
T.C.
GÖLBAŞI KAYMAKAMLIĞI
Baldudak Ortaokulu Müdürlüğü
2025-2026 Eğitim-Öğretim Yılı Öğrenci Servis Çalıştırma İlanı
Ankara – Gölbaşı İlçesi Baldudak Ortaokulu2025-2026 Eğitim-Öğretim yılı için Gölbaşı ilçesi tamamının servis taşıma işi ilgi a) MEB. Destek Hizmetleri Genel Müdürlüğü’nün 31.05.2018 tarihli ve E.10631430 sayılı yazısı, b) 25.10.2017 tarihli ve 30221 sayılı Resmi Gazete’de yayımlanan Okul Servis Araçları Yönetmeliği ve ilgi c) Milli Eğitim Bakanlığının 30.05.2018 tarihli ve E.10581842 sayılı Makam Oluru gereğince 25.10.2017 tarihli ve 30221 sayılı resmi gazetede yayımlanan “Okul Servis Araçları Yönetmeliği” kapsamında ve “Okul Servis Araçlarının Çalıştırılmasına İlişkin Usul ve Esaslar” doğrultusunda “Okul Servis Aracı Olarak Çalıştırılacakların Tespiti”’nin yapılması komisyon marifetiyle yapılacaktır.
1- İŞİN NİTELİĞİ VE YERİ:
Ankara-Gölbaşı ilçesi Baldudak Ortaokulumüdürlüğünün yaklaşık 12 öğrenci 1 araçla öğrenci servis taşıma işi.
2- ŞARTNAME SAĞLAMA USULÜ:
Baldudak OrtaokuluTaşımacıyı tespit komisyonu tarafından hazırlanan ve her sayfası okulun mührüyle mühürlenip paraflanmış 10 (On) sayfalık “Baldudak OrtaokuluMüdürlüğü servis çalıştırma şartnamesi” ve 1(bir) sayfalık “Servis Puanlama Kriterleri Tablosu” nu okul müdürlüğümüzden (Haymana Cad, Osman Karaaslan Sk. No:8 Gölbaşı /ANKARA) temin edilmesi gerekmektedir.
3- SERVİS ÇALIŞTIRMA İŞİNİN NEREDE, HANGİ TARİH VE SAATTE YAPILACAĞI
Ankara-Gölbaşı ilçesi mahallelerinden 2025-2026 Eğitim-Öğretim yılı boyunca öğrenci servis taşıma işini kapsamakta olup, okul öğrenim saatleri 09.00-15.00 arasında olacaktır.
4- ARANILAN BELGELER :
a) Tebligat için adres beyanı, irtibat için telefon numarası, varsa faks numarası ve elektronik posta adresi,
b) Gerçek kişi olması hâlinde servis çalıştırılması işinin yapıldığı yıl içinde alınmış ticaret ve / veya sanayi odası veya meslek odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
c) Tüzel kişi olması hâlinde mevzuatı gereği tüzel kişiliğin sicile kayıtlı olduğu ticaret ve /veya sanayi odasından servis çalıştırılması işine ilişkin ilanın yapıldığı yıl içerisinde alınmış tüzel kişiliğin sicile kayıtlı olduğuna dair belge,
ç) Taşımayı gerçekleştireceği taşıtların gerçek kişilerde gerçek kişiler adına, tüzel kişilikler de üçte birinin tüzel kişilik adına tescilli olduğuna ilişkin belgeler,
d) Taşıma yapacağı araçların ruhsat fotokopileri ve araç muayene raporu,
e) Tahdit ve/veya tahsis uygulanan illerde tahditli/tahsisli araç plaka belgeleri, diğer illerde ise Okul Servis Araçları Yönetmeliğinde belirtilen şartlara uygun ve gerekli izin belgeleri,
f) Taşımacının servis ve yolcu taşımacılığını gösterir NACE kodlu faaliyet belgesi,
5- İSTENEN EVRAKLARIN KOMİSYONA SUNMA TARİHİ-SAATİ :
Başvuru dosyaları 11/08/2025 tarihi mesai bitimine (saat:17:00) kadar okul servis komisyonunca incelenmek üzere okul idaresine teslim edilecektir. Taşımacıyı Tespit Komisyonuna verilen dosyalar herhangi bir sebeple geri alınamaz.
6- KOMİSYON TOPLANMA TARİHİ-YERİ :
12/08/2025 Saat 10:00 Baldudak OrtaokuluÖğretmenler Odası
Baldudak Ortaokuluservis çalıştırma işini isteyenlerin okulumuzdan ihale şartnamesini alabilmeleri için ilanen duyurulur.
Not : Diğer koşullar şartnamede belirtilmiştir.
7- SERVİS ÇALIŞTIRMA İŞİNİN İLANI
04/08/2025 –11 /08 /2025 Tarihleri arasında 7(Yedi) iş günü süreyle okulun ilan panolarına asılacak yazılarla yapılmasına, ayrıca okulun kurumsal web sitesinden de duyurulmasına ve ilanın yapıldığına ilişkin tutanağının düzenlenmesine karar verilmiştir.
İlgililere ilanen duyurulur. (04/08/2025)
Adres: Haymana Cad, Osman Karaaslan Sk. No:8Gölbaşı /ANKARA
Tel: (0312) 484 11 20
Web: http://baldudakortaokulu.meb.k12.tr
E mail: 725667@meb.k12.tr
Ömer AKGÜMÜŞ
Okul Müdürü
Komisyon Başkanı